Spitalul Marie Curie sau unde nesimtirea nu are niciun fel de limita

Astazi am fost cu Razvan la spitalul Marie Curie, la medicul ortoped Vlad, pentru problema noastra cu piciorul drept. Vroiam inca o parere privind diagnosticul si perioada de recuperare. Am ajuns in jur de ora 9. Cand am ajuns la erajul II, tipete, urlete, plansete, pe multe voci si tonalitati. Eu eram deja ingrozita, ma uitam la Razvan sa vad momentul cand incepe sa planga si el. Nu a plans, doar a fost foarte stresat si agitat. Intreb de doctor, pe un alt doctor, care ma trimite amabil la asistenta sefa. O intreb si ea ma trimite in cealalta parte, la ortopedie!!! Acolo unde eram tot ortopedie era, sau cel putin pe usa asta scria! Ma rog, trec peste, ma duc in cealalta parte, si caut pe cineva. Parca ar fi pauza de masa intr-o intreprindere! Gasesc, dupa cateva incaperi goale, in sfarsit, pe cineva. Intreb de doctor, si imi spune: „nu e aici, asteptati-l afara”. Adica pe hol, unde era haosul. Ies afara, astept cam un sfert de ora, nu se intampla nimic in afara de plansete de copii. Revin la dna care, de data asta, mergea, foarte ocupata cu tinutul mainilor in buzunar, catre alt cabinet. O intreb daca e doctorul si imi spune ca nu e, dar sa astept afara ca vine. Si ma intreaba daca il cunosc. Si, normal ca ii spun ca nu, doar am venit cu trimitere. Ies, rabdatoare, mai astept vreo zece minute si revin. Dna nu ma era, cred ca isi gasise o alta ocupatie interesanta. Probabil facea bilute din mucisori. Ca tot e sezonul gripei… In fine, gasesc o infirmiera, cred, ii arat trimiterea si ii spun ca astept de vreo jumatate de ora. Suna undeva, dar nu raspunde nimeni. Incep sa ma gandesc daca sunt totusi intr-un spital. Nu am timp prea mult de gandit, ca imi spune ca nu raspunde si ca incearca sa ii sune pe mobil. Ii multumesc, il suna, dar surpriza! nu raspunde, de fapt, ii inchide, sau asa imi zice. Se duce intr-un alt cabinet, in alta parte, sa il caute. Revine spunandu-mi ca nu stie unde e, dar ca pot sa il astept pe hol. Imi spune semnalmentele, in caz ca apare sa il strig. Ok, hai ca mai astept. Razvan nu mai are rabdare, incepe sa tranteasca usile, vrea sa le inchida, mai tipa, ba vrea jos, ba vrea in brate, si tot asa. Dupa vreo 20 de minute, ma duc iar sa caut pe cineva. Surpriza! Pauza revine! Nu e nimeni in cabinet! Ies pe hol si mai astept un pic, apoi revin. Dna asistenta e acolo! O intreb, din nou, pentru a cata oara, daca doctorul mai este, mai vine…. Si asistenta, nervoasa, ca o tot deranjez probabil, imi spune ca doctorul nu este la dispozitia mea, ca am venit in spital, sa il astept pe hol. Eu, usor enervandu-ma, ii spun ca il astept de mai bine de o ora, si ca sunt cu un copil mic, care nu mai are rabdare. Asistenta plecand, imi „explica” ca doctorul e prin spital, si daca nu m-a chemat dansul la cabinet, si nu il cunosc, trebuie sa il astept. Eu o intreb cat sa il astept, iar ea imi spune din nou ca nu e la dispozitia mea, moment in care ma enervez destul de tare, incat sa tip si eu la ea, si sa ii repet ca sunt cu un copil mic, ca nu am venit eu la spital, ca astept de mai bine de o ora, si sa imi spuna cat sa il mai astept. O lasa rece, motiv pentru care si isi continua drumul, foarte ocupata cu mainile in buzunar.  Eu raman in urma, privind proasta cum mormanul de nesimtire si nepasare din fata mea se indeparteaza. Nici macar nu stiu cum sa reactionez. Razvan se agita si el si mai tare si incepe sa scanceasca. Ma trezesc la realitate, ma uit la mutrisoara lui, si ma gandesc de ce trebuie sa fiu aici. Problema noastra o stim, nu e urgenta, nu e grava, doar trebuie urmarita si tratata. Ma izbeste trist imaginea unui copilas de vreo luna, in bratele mamei, incercand sa doarma in haosul ala, si al mamei trista si obosita, incercand sa isi linisteasca copilasul, in timp ce asteapta, pe hol, sosirea unui medic. Al altuia, nu cel pe care il asteptam eu. In timp ce asteptam in hol, un domn  mai in varsta cauta un alt doctor, Spataru, daca nu ma insel. Vorbeste cu o domnisoara, asistenta, cred. O abordez si eu, in speranta ca imi da mai multe informatii, dar surpriza! da din maini agitata, si imi spune „nu ma intrebati de niciun medic, ca nu e niciunul pe aici, nu stiu unde s-au dus”. Raman iar fara replica, si ma intorc la locul meu de pedeapsa. In holul spitalului, asteptand sosirea unui medic, care probabil, isi bea cafeaua linistit cu colegii de breasla, intr-un salon ferit de agitatia parintilor ingrijorati si a copiilor speriati, si facand calcule probabile privind castigul din ziua a -22-a a lunii septembrie 2010 sau planuind concediul de Craciun in vreo statiune exotica din Thailanda, bazandu-se pe spaga primita de la clientii fideli, pe care ii cheama la cabinet. Eu nu m-am numarat printre ei, motiv pentru care am plecat, nervoasa, trista, dezamagita dintr-un loc in care trebuia sa mi se ofere ajutor neconditionat. Macar moral… Dar moralitate nu se gaseste in minunatul spital special pentru copiii. Ma tot gandesc de atunci la mamica care incerca sa isi linisteasca si sa isi adoarma copilita de 1 luna in brate, in haosul de pe holul spitalului, amestecat cu grija, neputinta, oboseala, ingrijorarea si tristetea din sufletul ei. Eu macar am avut optiunea de a pleca, fara sa imi fac griji ca imi duc copilul bolnav acasa, dar ea ce optiune avea? Si ce vina avea copilasul?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Spitalul Marie Curie sau unde nesimtirea nu are niciun fel de limita

  1. ... zice:

    tot „eseul” dvs dovedeste ca nu aveti nici o idee despre organizarea activitatii in spital… o sa le iau pe rand
    – in primul rand, consultatiile nu se fac dimineata la ora la care ajungeti dvs… activitatea intr-un spital civilizat nici macar nu presupune accesul civililor dimineata… pentru asta s-au inventat orele de vizita… pe care cu siguranta le-ati citit la intrarea in spital, dar carora nu le da importanta nimeni – incepand de la portar si terminand cu apartinatori. NU AU ACCES PERSOANELE CIVILE INAFARA PERSOANELOR INTERNATE PE SECTII!!!
    – programul dimineata pe sectie continua dupa raportul de garda, cu vizita pe sectie, si dupa aceea programul operator; treaba asistentei sefe, a infirmierelor etc nu este de a va indruma pe dvs dimineata in orele de varf daca-mi permiteti sa le zic asa
    – Si daca vreti sa vorbim despre cum ar fi trebuit sa procedati… in conditiile in care afectiunea nu era o urgenta corect era sa va prezentati in POLICLINICA la orice medic vroiati – dr vlad in speta, cu bilet de trimitere de la medicul de familie; si varianta mai putin corecta in care luati legatura cu medicul si va chema cand credea ca ar putea sa va vada…. programul pe o sectie de chirurgie nu este ceva previzibil… drept urmare exista riscul sa trebuiasca sa asteptati… iar asteptatul o ora nu ma impresioneaza deloc!!!
    – iar apropo de cei care trebuiau sa astepte avand o urgenta – EXISTA UPU – UNITATEA PRIMIRI URGENTE la parterul spitalului care se ocupa cu asistenta de urgenta!

    Sub nici o forma un medic nu este obligat sa va consulte in afara programului de consultatii,

    in timp ce dvs asteptati sa fiti consultati, un altul bate din picioare dupa iesire ca pierde trenul, altul trebuie pansat, altul se transfera din terapie intensiva, altul vrea sa stie cum evolueaza boala… si in timp ce dvs veniti din afara, ceilalti sunt internat… sa nu mai vorbim de copilul care probabil e pe masa de operatie – „asteptand” (programul operator incepand dupa 9)

    dar nimic nu este cum ar trebui sa fie … inclusiv in spitale… dar nesimtirea cu care prezentati randurile de mai sus m-a facut sa va scriu. HABAR NU AVETI, HABAR NU AVETI !

    „asteptand sosirea unui medic, care probabil, isi bea cafeaua linistit cu colegii de breasla, intr-un salon ferit de agitatia parintilor ingrijorati si a copiilor speriati, si facand calcule probabile privind castigul din ziua a -22-a a lunii septembrie 2010 sau planuind concediul de Craciun in vreo statiune exotica din Thailanda, bazandu-se pe spaga primita de la clientii fideli, pe care ii cheama la cabinet. ”

    nu aveti idee ce inseamna munca unui medic… care isi face meseria corect
    nu aveti idee ce insemna sa muncesti sub presiunea unei multimi de parinti care bat din picioare, care invata de la televizor sa fie …
    nu aveti idee ce inseamna stressul in care se traieste zilnic,

    ESTE UN MARE HAOS, SI VI SE DATOREAZA PARTIAL

    or fi si doctori care isi fac craciunul in thailanda, pe banii pacientilor – cu siguranta vorbiti in cunostinta de cauza – dar va asigur ca nu e cazul…
    iar nesimtirea de care ati dat dovada, si lipsa de respect este fara limita – cu atat mai mult cu cat e la „liber” pe net

    si inca ceva – nu meritati timpul pe care l-am pierdut!

    SA VA FIE RUSINE!

    • Nu imi este deloc rusine cu ce am scris, iar afirmatiile dvs. pot fi combatute cu foarte multa usurinta. Se pare ca dvs. ati citit postul meu printre randuri. Am fost indrumata de un doctor spre acel spital, spre acel medic, la acea ora, cu bilet de trimitere. Si, atentie!, nu ma dusesem la cineva in vizita sa respect orarul de vizita! Mai exact, de dr Stanciu. Ceea ce m-a deranjat foarte tare a fost nesimtirea asistentelor, si daca ar fi fost organizare, asa cum precizati in primele randuri, cu siguranta as fi asteptat pana venea medicul. Cat despre nestiinta mea in ceea ce priveste munca unui medic, sa fim seriosi. Oricine munceste pe rupte resimte stresul si oboseala, fie e ca medic, inginer, economist, vanzator. Daca dvs. vi se pare normal sa intreb 5 oameni si niciunul sa nu stie unde e medicul sau cand vine, mie nu mi se pare. Am cerut doar informatii pertinente.
      Va doresc sanatate maxima si chiar va rog sa nu mai cititi blogul, daca vi se pare ca scriu minciuni.

    • Alina zice:

      De ți ai ales o dacă nu ți convine….Lesinatilor jurați degeaba sunteți cei mai nesimțiți medici din România. ..Mă refer la medici din Marie Curie….Începând de la asistente pana la femeile de servici…Va întreb? Cum puteți sa jegmaniti niște oameni care poate se împrumută de banii aceia care îi cereți, sa I luați și sa va hrăniți copii? Nu va este frica de Dumnezeu?

      • Cornelia zice:

        Sunt jalnici, dar le vom venii de hac, nu se poate continua asa sub nici-o formna !

  2. .... zice:

    Intr-o seara s-a intamplat sa cad si sa imi fracturez piciorul. Avand in vedere ca atunci eram minora am mers la Budimex, care era si cel mai apropiat spital. Am ajuns acolo pe la 9 seara…mi-am facut fisa la urgente si bineinteles ca am asteptat vreo 2 ore.Apoi, a venit un medic turc/arab (in fne, nu mai conteaza), abia ma intelegeam cu el,pentru ca nu vorbea bine romana. Mi s-a facut radiografie care, bineinteles nu mi-a fost aratata si mi s-a spus ca am o luxatie. Medicul spunea sa il pun in gips..SI,,,, marea surpriza!! ce credeti?? nu era nimeni la sala de gips!! Amuzant,nu?? Mi s-a spus sa il tin intr-un bandaj elastic si sa ma dau cu unguent.Am respectat intocmai recomandarea. A doua zi a venit la mine verisoara mea care este asistent medical iar, cand a vazut ca piciorul meu s-a inegrit s-a speriat si mi-a spus ca iar trebuie sa merg la spital. Am chemat taxiul, am ajuns din nou la urgente,din nou fisa, din nou marea asteptare..De data asta, alt medic ortoped.Mi se face o alta radiografie, pe care bineinteles ca nu am vazut-o deloc si mi-a fost pus diagnosticul de fractura peroneu drept. Din nou aceeasi surpriza!! NImeni care sa imi puna piciorul in gips. Mi s-a spus sa vin a doua zi. Vin a doua zi dimineata, mi se pune piciorul in gips dar, asistenta de acolo are grija sa comenteze intr-un mod nesimtit in legatura cu unghiile mele rosii de la picioare. Adica?? Ce treaba au unghiile rosii cu fractura mea??Mi-am fracturat cumva unghia si nu stiu??? :))…Mi se spune sa stau cu gipsul 2 saptamani..Fac exact asa. Dupa exact 2 saptamani merg dimineata la 8 la Budimex pentru a scoate gipsul. Il scot si apoi urmeaza cautarea medicului..Eu cu piciorul abea scos din gips sa merg sa ma plimb prin spital cu tata de mana de la un etaj la altu pt. ca fiecare medic pe care il intrebai unde e respectivul ortoped te trimiteau in alta parte. Pana la urma aflu ca este in operatie. Mi se spune sa vin a doua zi. VIn a doua zi, astept mult si bine la usa cabinetului pana intru. Ma consulta, spune ca este ok. Toate bune si frumoase pana cand….Pana cand medicul nu imi ofera niciun fel de scutire medicala macar pt. zilele in care am stat cu orele la usa cabinetului avand piciorul fracturat ce sa mai vorbim de scutire de sport pt. liceu.. Ii spune tatal meu ca as avea nevoie si ca ar fi normal sa imi dea o scutire macar pt. cateva dintre absente si medicul spune exact asa: „Stiti! Eu ar trebui sa am pretentii la dumneavoastra!!!!!” Nu doresc sa acuz pe nimeni dar e prea multa nesimtire in spitale. Pana la urma am ajuns la medicul de familie. O sa ajungem sa murim pe capete astept la coada. Vom trai numai daca o sa avem banii necesari sa dam spagi!! Un munte de nesimtire!!

  3. dana zice:

    Poate ca raspunsul meu vine cam tarziu ptr domnul doctor care „s-a deranjat” atat de rau in noiembrie 2012 dar, consider, ca interventia dansului chiar a fost de prost gust.
    Poate ca nu avem idee „ce inseamna munca unui medic… care isi face meseria corect”.
    Poate ca nu avem idee „ce insemna sa muncesti sub presiunea unei multimi de parinti care bat din picioare, care invata de la televizor sa fie …” Sa fie cum, domnule doctor?
    Dar nici dumneavoastra nu aveti idee ce inseamna sa fii un parinte disperat pe holurile spitalului, deoarece, este usor de presupus ca nu stati pe la usile doctorilor cand aveti probleme de sanatate.
    Dar lucrurile trebuie privite si altfel. Poate ca, dvs personal, aveti calitatile necesare unui adevarat slujitor al juramantului lui Hippocrate, resposabil, corect, altruist etc. Dar o faceti pe lupul moralist pentru cine? Pentru colegi de genul …“Stiti! Eu ar trebui sa am pretentii la dumneavoastra!!!!!” (vedeti postarea din 4 febr 2013). Faceti parte dintr-un sistem bolnav, iar cei care au de suferit suntem noi pacientii!! Este meseria pe care v-ati ales-o! Noi, nu am ales sa ne imbolnavim!!! Din pacate, oricat de corect ati fi dvs, nu sunteti „prea vizibil” din multimea celor care sunt in asteptarea „pretentiilor”, sau a celor care nu-si cunosc prea bine meseria pe care o practica. Asa ca, domnule doctor (sau poate doamna doctor), supararea dvs pe noi, pacientii, nu este justificata. Si dati-mi voie sa am rezerve si in alte privinte… un medic dedicat, intelege trairile celor de pe holurile spitalelor si, nu se implica in a da raspunsuri de genul celui pe care l-ati scris. Asa ca, precum „frumos” ati spus…”nesimtirea de care ati dat dovada, si lipsa de respect este fara limita – cu atat mai mult cu cat e la “liber” pe net”… VI SE POTRIVESTE PERFECT!!!
    Daca sunteti atat de nemultumit/a de „lumea inconjuratoare”, renuntati la noi domnilor doctori suparati ca ne imbolnavim si va deranjam, si urmati sfatul unui „clasic in viata”… „PLECATI DIN TARA ASTA CU PACIENTI CARE NU VA MERITA”!!!!! DRUM BUN SI MULT SUCCES!!!

  4. daria zice:

    buna seara ,sunt total de acord cu toti cei care au comentat la adresa doctorilor ,,,,domnilor astia au facut un juramant cand au terminat faimoasa facultate ,,,sa salveze orce persoana sa o ajute sa traiasca DAR surpriza daca nu bagi mana adanc in buzunar mori ,pt ca nu CRED CA EXISTA IN ROMANIA UN DOCTOR CORECT ,TOTI DA ,,,,,TOTI SUNT NISTE SPAGARI NENOROCITI CARE SE IMBOGATESC DIN NENOROCIREA OAMENILOR AFLATI IN SUFERINTA ,BOLNAVI DE CANCER SAU COPII MUTILATI ,rusine domnilor doctorii ,,,,,,,RUSINE

    • Mihai zice:

      Abia astept sa se introducă asigurările private de sanatate. Sa nu mai plătiți lunar 100 lei (in cazul in care îi plătiți si pe acestia) si sa platiti de fiecare data cand aveti nevoie (ca doar asta vreți) serviciile medicale. Iar atunci o sa vedeți care este prețul asistenței medicale, pentru ca o sa bagati foarte adânc mana in buzunar. Si atunci o sa aveti si respect pentru medici. Pentru ca intr-adevăr nu se compara cu nici-o meserie. Pentru ca in nesimtirea in care va duceti viața si in egoismul de care dați dovada zilnic nu STI fi in stare sa faceți ce fac medicii, care nu au Craciun , nu au Paste, pentru a va îngriji …
      Si pentru a vedea ce bine este in sistemul pe care vi-l doriți exista un film pe care vi-l recomand: „Sicko”
      Si va doresc ca ce este acolo sa se întâmple si in România. Iar medicii își vor face concediul in Tailanda, asa cum fac toți din țările civilizate. Pentru ca merita.

      • Oricine munceste merita sa isi faca vacantele in Thailanda. Problema este pe banii cui isi fac vacantele. Daca dvs. vi se pare in regula ca atunci cand sunteti internat in spital, cu branula in mana, eventual si cu perfuzor langa pat, sa vi se puna in brate reteta de medicamente, sau mai jalnic, sa vi se spuna sa va cumparati branula si seringa de la farmacie, pentru ca spitalul nu are, atunci cred ca faceti parte din sistem si nu vad rostul acestor discutii. Asigurarile private de sanatate vor functiona doar atunci cand sistemul de sanatate public va fi condus de niste oameni responsabili, care se gandesc la binele oamenilor mai intai si nu la buzunarele lor. Pana atunci, sa fim sanatosi!

      • Brandusa zice:

        La cati bani am cotizat in 17 ani de munca…imi permiteam orice lux la privat !!!

  5. Timeea zice:

    MIHAI bla, bla…. Care ne Vorbești despre sistemul de stat si de cel privat si ne spui cat de adânc o sa băgam mana in buzunar la cel privat. Ei bine cred ca ai o problema de Doctoraș parvenit care isi da aere fara sa gândească, cu aceeași aroganta TIPICA doctorilor -ZEI din spitale. Hai sa te lămuresc eu pe matale ca am avut asigurări private la cele mai renumite spitale din București dar cea mai costisitoare asigurare este cea din sistemul public. Nu cred ca ai inteles ca noi toți romanii NU SUNTEM ASISTAȚII SOCIALI, noi plătim de ne rupem asigurările pe care ni le ia ministerul ca vrem sau nu si crede-ma ca sunt muuuuult dar muuuult mai mari decat la privat. Personal am facut de multe ori calcule sa ma lămuresc cam cat dau la privat cam cat la stat. Mi-a iesit la stat o suma amețitoare/luna de care ar trebui macar omenește sa fiu îngrijită, nu mai zic de confort si siguranța. Insa voi doctoransii cu aere de Dumnezei, v-ati obișnuit sa dati mereu vina pe pacienți, sa tratati oamenii cu o NESIMȚIRE MAXIMA de parca suntem niste milogi si nu unii care ti-au plătit tie scoala si iti plătesc si salariul. Luna de luna romanii plătesc din salarii ca angajați dar si angajatorii iar cele mai mari contribuții, la sanatate sunt. Despre ce vorbim??? Nu aveti bani de vacante i m Thailanda???? Aveti SINDICAT, cereri drepturile pt ca de fapt banii vostri de Thailanda vii mănâncă MANAGERII spitalelor cu toata mafia lor cu licitații si management dezechilibrat in favoarea lor. E cam greu sa va mișcați fundurile de elitisti ce va credeți, dar preferați sa umiliți caci aveti impresia ca sunteți ceva mai satisfacuti… In orgolii. Sa nu uiti ca meseria de doctor, este ca orice alta meserie, si erai doctor degeaba daca nu erau niste unii care sa iti asigure conditiile
    ( transport, energie, apa, aparatura si tot mecanismul de funcționare), ca dumneata sa iti vânturi aerele de doctor.

  6. dana zice:

    Doamne fereste, oameni buni! In ce tara si ce vremuri am ajuns sa traim?! De unde atat de multa dusmanie, de ce atat de multa ingamfare si lipsa de respect din partea unor medici? Este adevarat, nu generalizam, nu sunt toti precum Mihai (asta daca Mihai este medic!!)!
    „Pentru ca in nesimtirea in care va duceti viața si in egoismul de care dați dovada zilnic nu STI fi in stare sa faceți ce fac medicii…” zice, cine altul, decat Mihai…!!!
    Mai oamenilor, gen Mihai, sunteti prea aroganti pentru onorabila meserie pe care o aveti. Sa ne fie cu iertare, nu este singura meserie pretuita si respectata de pe pamantul acesta! Va apreciem si va respectam (in cazul de fata mai putin pe Mihai) pentru ceea ce faceti, dar asta nu inseamna ca toti ceilalti sunt niste „neica nimeni” lipsiti de merite. Deoarece Mihai prin zicerea lui „…Pentru ca intr-adevăr nu se compara cu nici-o meserie.”…cam asta vrea sa ne sugereze.
    Si la ce nivel de ura s-a ajuns, incat un Mihai (posibil medic) sa doreasca pacientilor tot ce este mai rau (vezi documentarul „Sicko”).
    Raportandu-ne la ultimul paragraf al zicerii lui Mihai, numai cei din tarile civilizate merita sa plece, si pleaca, in concedii in Thailanda!
    Atat timp cat avem o gandire, gen Mihai, si raspundem cu astfel de articole la supararile si necazurile oamenilor de langa noi, mai avem pana sa ne civilizam.
    Asa ca… domnule Mihai, mai dureaza pana vei pleca in Thailanda!!! Daca totusi ajungi, poate ramai mai mult timp pe acolo, ca nu prea avem nevoie de medici cu conceptiile si atitudinea dumitale!
    Multumim lui Dumnezeu ca exista si in Romania medici in adevaratul sens al cuvantului! Oameni deosebiti, de la care, generic spus „alde Mihai”, au multe de invatat!!!

  7. pacient zice:

    Buna ziua…dl dr in spital nu da consultatii dimineata numai in policlinica lunea ora 16…in spital ii consulta pe cei care urm,eaza sa fie internati pentru interventii chirurgicale..ati vb cu dansu la tel si va spus sa veniti dimineata?Dimineata nu se sta la cafele cum sustineti dumneavoastra stau in fata calculatorului cu radiografiile copiilor care sunt programati la operatii..Si inca un lucru dl dr nu asteapta spaga de la nimeni…fetita mea este pacienta …iti da peste mana si pleaca nu denigrati un medic ca nu ati avut o programare…

    • Buna ziua,
      Problema mea nu a fost ca nu aveam programare ci faptul ca nu a fost nimeni in stare sa imi spuna unde este doctorul sau cand vine. Nu aveam nimic impotriva sa ma programeze in alta zi, doar ca nu mi s-a spus nimic. Eu nu contest ca au treaba dar mi se pare anormal sa stai cu un copil in spital atata timp si sa nu imi poata spune nimeni daca doctorul este in spital sau la ce ora vine. Este absurd. Era mult mai bine daca mi se spunea ca am nevoie de programare, cum spuneti dvs., si daca mi se dadea un numar de telefon pentru a ma programa. Asta este minimul care se poate face pentru a avea pacienti fericiti si copiii asemenea.

  8. Oana zice:

    Pai nu fac bine medicii ca pleaca in alte tari unde sunt apreciati? Unde muncesc pe bani, nu ca la noi, pe un salariu de lucrator la Mega Image, unde sunt respectati si nu sunt tratati ca niste frizeri. Este bine sa fim exigenti. O sa ajungem sa ne tratam bio, cu prisnite

  9. George Preduca zice:

    V-as vorbi urat voua, lui razvan si izabela, oricine ati fi si cu orice v-ati ocupa, cel putin la fel de urat precum ati vorbit voi de domnul doctor Vlad, dar ma tem ca nu imi veti publica comentariul.

    Parerea voastra exprimata prin acest articol arata doar ca habar nu aveti in ce lume traiti, cum functioneaza sistemul medical si care sunt limitarile lui. Poate ati fi vrut sa va plangeti de sistem, nu de domnul doctor Vlad. Suneti o rusine, exemplul clasic de „noul roman”, cel care da banu’ si vrea sa fie tratat pe loc. La spital nu sunteti la hipermarket!
    Va rog sa deschideti ochii si sa va raportati la realitate!

    • Nu am de ce sa nu public comentariul dvs. Este parerea mea personala, care se refera la sistemul medical in special. Nu m-am referit la doctorul Vlad in particular, coincidenta a fost ca trimiterea sa fie catre dansul. Eu am criticat sistemul si lipsa de comunicare. Atat!

  10. Dumitriu marius zice:

    Spitalul MArie CUrie,aprilie 2017,vin din provincie,din GAlati.Urmeaza sa operez copilul de polipi.Dupa asteptari furibunde reusesc sa intru.toata lumea ma ia la rost.nu inteleg,sunt frustrat.ies si incep sa mă interesez la ceilalti pacienti.stupoare,parere unanima:incearca cu bani.si incerc.20 ron ici 20 colo……toata lumea draguta!intru la operatie, ma cheama fiecare medic in cabinet,separat.ma conduce o asistenta (cu care deasemenea fusesem atent) si care mi aminteste ca trebuie sa dau si la doctori si nu care cumva sa o fac de rusine.ies pe hol sa mi pregatesc banii si stupoare:toata lumea facea la fel.oameni bun nu glumesc.toata lumea se sfatuia cu toata lumea si pregateau darurile.unii erau multumiti de scoruri altii nu.a fost trist,inspaimantator de trist.la unii banii se dau inainte la unii dupa.la TOTi se da.fara excceptie.este foarte greu de comunicat cu doctorii chiar si după cadou.concluzie:la acest spital o rezolvati, dar sa aveti bani si sa i folositi.nu va zgarciti si portile acestor” ingeri” care salveaza vieti,se vor deschide.trist si romaneste totodata.cu totii cred ca ăm fi dispusi sa ajutăm spitalul dar nu asa! Dragi medici cautati forma legala daca exista.daca nu renuntati sa o mai faceti pentru spaga.aveti salarii foarte mari.trezitiva si respectativa semenii.oamenii sunt saraci.muncesc pentr 1500-2000 ron pe luna.voi ii faceti intr o zi.

Lasă un răspuns

