Piticii nostri

Cat au fost copiii plecati, am vrut sa ii desenez pe piticii Albei ca Zapada. Am incercat initial un grafic de crestere, vazut aici http://desene-pereti.ro/. Dar, pentru ca ieseau prea mici piticii, m-am razgandit, si am desenat fiecare pitic in parte si o ciupercuta mare, pe care o voi grada. N-am reusit inca, pentru ca imi trebuie 4 maini. 😀 Am incercat sa surprind fiecare pitic cu starea de spirit care ii caracterizeaza. Si rezultatul este asta:

Multumesc http://desene-pereti.ro/ pentru inspiratie!

Ciupercuta o sa „ii masoare” pe picii mei! Favoritul, ca reprezentare, este Morocanosul. Mi se pare ca a iesit cel mai bine. Desenul nu este inca terminat, mai trebuie sa mai fac niste iarba, niste floricele si probabil niste norisori, copacei. Si cred ca o sa urmeze si Pinocchio si constiinta lui, greierasul, pe undeva. Si lui picea mea, Andruta politicoasa, o sa i-l fac pe Thomas O’Malley. Ca tot il striga prin casa seara, cand zic sa mergem sa citim o poveste. 🙂

Acest articol a fost publicat în Familie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu