Sunt tare mandra de picii mei !!

Scoala se apropie de sfarsit cu pasi repezi. Si, asa cas cum e sistemul asta de invatamant, copiii mei au reusit sa termine anul cu foarte bine si cu multe, multe laude.

Razvan a participat la etapa nationala la testele compare la romana si mate. Stiu si nu pun mare pret pe aceste teste, dar mi-a placut ambitia lui si dorinta de a lua acele 100 de puncte. Mi-a placut ca, desi nu am insistat sa invete, sa faca teste, sa mai faca niste exercitii in plus, ba, din contra, i-am spus ca aceste teste nu sunt foarte importante dar ca arata nivelul lui si al colegilor, a facut eforturi si a castigat acele 100 de puncte. Pentru el a contat foarte mult ca a fost printre cei 10 copiii care au luat punctaj maxim. Si pentru noi, evident! Ca rasplata, am vrut sa il duc la o lectie de robotica, am cautat pe net si am gasit un site care se lauda ca ofera si posibilitatea acesta. Le-am trimis mail si nici pana in ziua de azi nu mi-au raspuns. Foarte seriosi! I-am spus ca, din pacate, nu am reusit sa obtin un raspuns, dar o sa mai sap vara asta netul si poate gasesc pentru toamna ceva.

Issa a reusit sa invete sa citeasca foarte bine. Nu numai ca citeste aproape cursiv, dar ii place foarte, foarte mult sa citeasca. A inceput cu o carticica de la Holly Web si acum cred ca are peste 10 carticele din care una singura este necitita 😀 Este senzationala! Nici nu stiu cand a invatat sa citeasca atat de bine. Acum am inteles cum e treaba aia cu „daca ii place sa invete, invata oricum”. Este fix asa! 😀 Este si foarte adevarat ca la varsta lor retin informatiile mult mai repede decat noi. Un alt exemplu, astazi a primit strofa pentru serbarea de maine, si, dupa ce a venit de la scoala, m-a sunat sa imi repete strofa 😀 Eu am retinut doar ca e cu litera „Z”. Litera pe care am si confectionat-o din hartie – o steluta albastra care are in mijloc un Z alb.

Am doi copii minunati si ii iubesc enorm. Sunt atat de fericita ca sunt ai mei si ca eu sunt mamica lor! Tare, tare mult ii iubesc si sunt foarte mandra de realizarile lor! Pentru ca astea chiar sunt ale lor. Noi i-am dirijat din umbra 😀

Acest articol a fost publicat în Scoala și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

