Bulgaria-ta-ta :)))

Anul acesta am repetat concediul in Bulgaria, doar ca am schimbat un pic destinatia finala. Adica am dat nisipurile pe Sunny Beach 😀

Ne-a placut tare mult Sunny beach-ul asta bulgaresc, pentru ca, desi parea aglomerat, pe plaja nu am avut nici macar o zi in care sa simtim aglomeratia, presiune, etc. Si plaja nu era mare, era destul de mititica.

Ne-am cazat la hotelul Premier Fort Club Hotel, de aici – https://www.booking.com/hotel/bg/premier-club-apartments-sunny-beach1.ro.html?aid=319855;label=premier-club-apartments-sunny-beach1-Lbi5TOkodmZ9DDOVnXkuaAS169281171568%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atiaud-146342138230%3Akwd-302722029545%3Alp1011795%3Ali%3Adec%3Adm;sid=28409b95a00f9a1d859ff86fbaa897fc;dest_id=900039405;dest_type=city;dist=0;hpos=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=8ed973dad0010fb3dce10f845e3e3807de87eba3X1;srpvid=a0499c44c1770211;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl – deosebit – totul nou, foarte frumos aranjat – simplu dar frumos, ospatarii si oamenii de serviciu foarte atenti si discreti in acealasi timp, meniu diversificat, mare aproape, aveau 2 piscine maricele si o piscinuta pentru bebei. Una dintre piscine, care era si un pic mai mare decat cealalta, avea un topogan maricel, pe care ne-am dat de zeci de ori. Issa cred ca e campioana la dat – a incercat toate variantele, cu saltea, fara, pe spate, in genunchi – mai sunt si alte variante? Eu nu cred.. 😀

La plecare am fost la Sand Festival, dar n-am prins deschis, dar am facut cateva poze la minunatiile din nisip construite deja – Vayana si Maui, Cars, Tom si Jerry. Foarte frumosi erau realizati si cineva chiar picta in acel moment un personaj!

A fost relaxant, exceptand momentele de crize ale copiilor – Issa a dat startul a doua zi dupa ce am ajuns, Razvan a urmat-o indeaproape in urmatoarea zi, si inca cateva momente in alte zile, mai putin intense. Issa cred ca era doar foarte obosita, pentru ca dupa ce am ajuns nu a avut rabdare pana a doua zi si, dupa rugaminti multe si enervante, am cedat si am stat la piscina jumatate de zi. Ea n-a iesit din apa, s-a trezit devreme – 6 jumate, in masina a dormit apr o ora. Era normal ca a doua zi sa fie ametita si razvratita 😀 Iar Razvan, cred ca din acelasi motiv a facut scandal, doar ca el s-a calmat mai repede, dupa ce s-a descarcat printr-un plans zdravan.

Chiar a fost relaxant… frumos, am avut vreme foarte buna, apa marii a fost ok, ne-am putut balaci in voie. O singura zi am avut steag galben – era grija copiilor cand ajungeam pe plaja sa vada ce culoare are steagul 😀 Chiar ei ne-au zis cand a fost galben, noi nu observasem. Ne-au spus ca nu vom putea folosi saltelele, ca asa au citit ei pe panou. Nu le-am folosit si le-am reamintit ca vor trebui sa tina cont de aceste reguli si cand nu vom fi noi langa ei si vor fi cu gasca de prieteni. Sper sa fie intelepti!

Recomand hotelul – este super ok. Aaaa… am uitat sa specific ca am fost cazati in apartament cu 2 camere, bucatarie complet mobilata si utilata, masina de spalat, aveam pana si detergent si lighean in care sa scoatem rufele din masina, uscator pe balcon, masuta in balcon cu 3 scaune, scrumiera – se fuma doar in balcon, in interior este interzis si se plateste amenda, cred ca ajungea la 100 de euro – pretul era in leva. Nu ne-am dat seama daca toate camerele erau apartamente, dar inclinam sa credem ca da. Ne-au dat si prosoape cu care sa mergem la piscina/plaja, personalizate cu numele hotelului. Foarte dragut!

Rezervarea am facut-o direct pe booking, totul ok.

In pozele de mai jos, copiii au fost machiati la clubul de seara al copiilor in fantome si li s-a pus un cearsaf alb, rupt, pe umeri;mesajul era la barul de langa piscina si cele 2 sunt unele dintre tablourile de pe hol – superbe!

Acest articol a fost publicat în Distractie, Familie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

