Spanzuratoarea, la ceas de seara

Zilele trecute, le-am aratat copiilor cum se joaca spanzuratoarea, asa cum jucam si eu cand eram mititica 🙂 Am inceput cu Issa, Razvan fiind ocupat cu altceva. A amuzat-o tare mult ca ma poate desena cum doreste ea. Am jucat de cateva ori, apoi a dorit si Razvan sa intre in jos. I-am explicat regulile repejor si s-a executat. S-a gandit la un cuvant, l-a scris frumusel pe foaie, apoi i-a spus Issei sa ghiceasca. S-a oprit brusc si s-a intors spre mine, intreband:

Dar cu doamna spanzurata ce facem? O stergem sau continuam de unde am ramas? Am pufnit intr-un ras nebun…. cand am reusit sa ma opresc i-am spus ca dna aia spanzurata era ma-sa, facuta de sor-sa, si o putem sterge, ca e moarta de mult :))) Ne-am distrat foarte tare cu dna spanzurata si cu urmatoarele spanzurate si spanzurati 😀

Razavn stia o varianta de spanzuratoare, dar in loc de dna spanzurata se face floricica. Cand s-a intregit floarea, s-a terminat jocul. Recunosc ca spanzuratoarea noastra a fost mult mai amuzanta!

 

Acest articol a fost publicat în Distractie, Familie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

