My very funny kids :)

Am fost la munte, o iesire scurta, am plecat dimineata si ne-am intors seara. Datorita aglomeratiei ┬ási „vitejilor” din trafic evitam in ultimul timp sa plecam si, mai ales, sa ne intoarcem, cand se intoarce toata lumea, gen duminica dupa-amiaza. Poate ca nu e bine, dar asa de urat ne e sa stam in trafic si mai rau cand vin nesimtitii din spate depasind in mare viteza toata coloana! Pe contrasens sau pe banda de urgenta de pe autostrada! Ma rog… deviez de la subiect…

Ziceam ca am fost la munte si pe drum am vazut un tractor care avea fan mult deasupra iar Issa a spus ca este o masina cu par. Bineinteles ca am inceput sa numaram masinile cu par, ba si carutele ­čśÇ

Ne-am oprit la Pestera Dambovicioara, unde am fost intampinati de probabil cei mai tineri ghizi din Romania: niste copilasi de 7-9 ani. Cred ca erau 4 la numar, 2 fetite si 2 baietei. Ei ne-au facut turul pesterii si ne-au spus si istoria acesteia pe scurt. Mi-a placut; ghidul nostru a fost Vladi – a vorbit clar, raspicat, a fost pregatit cu lanterna, a raspuns si la cateva intrebari ale adultilor. De acolo, am plecat sa cautam alta pestera – Pestera Dracilor. Ne-am amuzat pana la Pestera, ne intrebam daca o fi acasa si mama lui dracu’ si daca o avea si frati.. Am cautat si rascautat pestera, mai in fata, ba ne-am intors ca am trecut de ea, iar am mers in fata, ca poate e mai incolo; pana la urma am intrebat pe cineva care ne-a spus ca pestera e un pic mai in spate, dar ca nu se poate vizita. Bun asa! Ne-am intors sa ne dam seama cam pe unde e si am vazut pe o stanca o grota micuta. Razvan a zis „acolo e pestera, ca e la dracu’; cine sa ajunga acolo? doar dracu’!” Iar ne-am amuzat cu pestera dracului care era la dracu pe stanca si nu puteam ajunge la ea, ca nu eram draci! ­čśÇ

La intoarcere, ne-a prins o ploaie pe cinste. Nu stiam cum sa ajungem mai repede la masina. Oricum am ajuns ciuciulete toti, dar nu ne-am facut griji avand in vedere ca afara erau peste 30 de grade. Chiar si la munte ­čśÇ

Am mancat in parc pe banca langosi; baietii au luat si clatite uriase. Copiii si tati si-au luat niste bile magnetice pe care le arunca in sus, se atrag si fac un anume zgomot. S-au jucat cu ele in ziua aia si poate a doua zi. Nu mai stiu pe unde sunt, nu le-am mai vazut ­čÖé

A fost distractiv si sper sa repetam. Acum as vrea la mare, sa vedem rasaritul pe care nu l-am vazut la bulgari. Mama lor cu stancile lor ­čśÇ

Anun╚Ťuri
Acest articol a fost publicat în Distractie, Familie, Vorbe intelepte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Las─â un r─âspuns

