Holly Webb a noastra :)

Issa a invatat cam singurica sa citeasca, cred ca am mai zis. A mai intrebat una alta, a mai facut la scoala si intr-o zi m-am trezit ca citeste singura. Wow! Impresionant! M-am tot gabdit cum a reusit si nu am gasit raspunsul. Pur si simplu a prins. Si daca tot a inceput sa citeasca, am inceput sa cumparam carti pentru pitici incepatori ­čÖé

Preferata ei este Holy Webb care are niste carticele super dragute, usoare si atragatoare pentru copiii. Issa s-a indragostit de ele. Carticelele au in jur de 120 de pagini, au si cateva desene si sunt cu pisicute si catelusi. Favoritele copiilor de 7 ani ­čÖé

Am inceput cu Rina, pe care i am citit-o eu. Dupa ce a terminat ce avea, a citit ai ea Rina.

Iata mai jos colectia noastra din care lipseste Max caci este imprumutat si Spot care este la ea, la tara. ┬áSpot, cartea. Catelul Spot este acasa, la noi ­čśŐ Me very proud of her! ÔŁĄ´ŞĆÔŁĄ´ŞĆÔŁĄ´ŞĆ

Anun╚Ťuri
Acest articol a fost publicat în Distractie, Familie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Las─â un r─âspuns

